قوری سنتی

it is a handy machine

قوری سنتی

قوری سنتی 
این گیوان از یمه دو سال است که روی کمد و میز من است و ظرف مورد علاقه من برای تهیه چای سبز برشته و اولانگ است. گایوان از چینی یشم نور پر ساخته شده است که هم جذاب است و هم به راحتی پاک می شود. این ست شامل گیوان، درب، فنجان و بشقاب کوچک می باشد.گیوان را می توان به عنوان یک ظرف نوشیدنی استفاده کرد و همچنین با یک گونگ فو یا فنجان کوچک دیگر جفت می شود. مانند تمام گایوان‌ها، درب در حین خیساندن گرم می‌شود، بنابراین هنگام ریختن دم‌نوش از آن مراقبت لازم است. Yeme gaiwan قطعه ای چشم نواز از چای خوری است که یک فنجان چای خوشمزه تولید می کند. بخش اعظم امرار معاش من شامل سفر است. این انگیزه خرید این ست چای گونگفو دست ساز از OMyTea بود. امروز همه جا با من می آید. این مجموعه خاص که در اندازه ها و سبک های مختلف موجود است، شامل یک قوری مدرن ، یک فنجان چای، یک سینی چای، یک حوله چای خوری و یک کیف مسافرتی قابل حمل است تا از همه آن در برابر ضربه و سقوط محافظت کند. 

چای دومین نوشیدنی پرمصرف است 
قابلمه کمی بیش از شش اونس آب و فنجان چای کمی کمتر از دو اونس نگه می دارد. با این اندازه گیری ها، سه فنجان چای از این مجموعه دریافت خواهید کرد. قوری به همراه دمنده نمی آید. در عوض، سوراخ های کوچکی در دهانه وجود دارد که به عنوان فیلتر عمل می کند. این روش برای چای های با برگ های بزرگ به خوبی کار می کند، اما زمانی که چای را با برگ های کوچکتر یا ریزتر دم می کنید، اجازه می دهد چند برگ از بین برود.مانند تمام ظروف این نوع، در لمس سوزان می شود. هنگام ریختن چای و هنگام نگه داشتن یا برداشتن درب، باید از حوله چای همراه برای محافظت از دستان خود استفاده کنید. اگر قبلاً از این کتری سبک استفاده کرده باشید، یک مشکل جزئی و مورد انتظار است. اگر سفر کنید، این ست چای کامل را دوست خواهید داشت!چای دومین نوشیدنی پرمصرف است که فقط از آب بیشتر است. دم کردن چای خیلی پیچیده نیست، اما اگر شما هم مثل من هستید، دوست دارید ابزار مناسبی برای این کار داشته باشید. ابزار مناسب برای من برای اکثر سبک های چای شل، قوری Willow & Everett است. نه کتری شیشه ای یا صافی استیل ضد زنگ بوها یا طعم ها را جذب نمی کند، بنابراین می توانید بدون رد کردن یک ضربه، بین خیساندن سبزه باروتی و آسام جابجا شوید. 

قوری عالی برای دم کردن و سرو چای 
این کیت با یک جا دلپذیر سفارشی ارائه می شود تا به ظرف شیشه ای کمک کند گرما را حفظ کند. به طرز قابل توجهی خوب کار می کند! این قوری همچنین می‌تواند در مایکروویو، بدون درب و دم‌دهنده فولاد ضد زنگ، قرار گیرد تا آب را قبل از خیساندن گرم کند. پس از یک سال استفاده مکرر، درب و فیلتر من زنگ زده و بدون لکه هستند. عیب درب استیل ضد زنگ این است که داغ می شود. واقعا گرم! برای جلوگیری از سوزاندن نوک انگشتانتان به حوله یا چیزی نیاز دارید که به عنوان حائل بین دست‌ها و درب هنگام ریختن آن استفاده کنید.این کتری شیشه ای قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. اگر بیشتر اهل شستن دست هستید، آنجا هم به خوبی تمیز می شود. من این را از آزمایش آموختم. متأسفانه، این قوری بدون هیچ جهتی ارائه می شود، یک تقلب بزرگ از طرف سازنده! علیرغم این ویژگی‌ها، این قوری عالی برای دم کردن و سرو چای است. ظرف به اندازه‌ای بزرگ است که می‌تواند برای حداکثر پنج نفر چای درست کند، و فضای دنج موجود در آن، این قوری را برای هر کسی که از یک فنجان لذت می‌برد، یک برنده همه‌جانبه می‌کند.    
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.