10 از بهترین دستگاه های رشته بری:

10 از بهترین دستگاه های رشته بری:

اگر می‌خواهید خود را در آشپزخانه بکشید، یادگیری درست کردن ماکارونی می‌تواند یک پروژه آشپزی سرگرم‌کننده و مفید باشد. و ماکارونی تازه هر روز از جعبه بیرون می آید.

از انجام وظیفه نترسید. یک ماکارونی خوب می تواند در تجربه شما تفاوت ایجاد کند. چه به دنبال دستگاهی برقی باشید که همه کارها را برای شما انجام دهد به جز خرید مواد تشکیل دهنده که تجربه واقعی و عملی تری را در اختیار شما قرار دهد، ما 10 مورد از تولیدکنندگان ماکارونی مورد علاقه اینترنت را آزمایش کردیم تا بفهمیم کدام یک واقعاً خرید دستگاه رشته بری دستی در حد تبلیغات هستند.

در مورد تهیه ماکارونی دو گروه وجود دارد: کسانی که راحتی و تطبیق پذیری ماکارونی های برقی را ترجیح می دهند و آنهایی که تجربه کنترل شده تر و معتبرتری را که با دستگاه پاستا ساز دستی به دست می آورید را ترجیح می دهند.

ماکارونی های برقی با اکسترود کردن پاستا به کمک موتور کار می کنند و از شما می خواهند که با سرعت موتور کار کنید تا پاستا را به طول دلخواه خود برش دهید. برخی حتی تا آنجا پیش می روند که خمیر را برای شما مخلوط و ورز می دهند، بنابراین تنها چیزی که از شما لازم است این است که مواد را داخل آن بریزید. البته، این راحتی بیشتر معمولاً با قیمت بالاتری همراه است.

میل لنگ دستی یا ماکارونی دستی ارزان‌تر هستند، اما نیاز به تلاش بیشتری دارند. اما بر خلاف ماکارونی‌های برقی، دستگاه‌های میل لنگ دستی به شما امکان می‌دهند در اوقات فراغت خود بایستید و استراحت کنید، در حالی که دستگاه‌های الکتریکی از شما می‌خواهند که با سرعت دستگاه کار کنید. برای بهترین های هر دو دنیا، می توانید ماکارونی سازهایی با موتورهای جداشونده پیدا کنید.

و در نهایت، اگر یک میکسر پایه (مانند KitchenAid) دارید، می توانید با خرید یک پیوست ماکارونی ساز استفاده از آن را بیشتر گسترش دهید. به سادگی خمیر را در میکسر پایه خود مخلوط کنید و آن را از طریق چسب خود فشار دهید تا شکل دلخواه خود را ایجاد کنید.

مصالح و ساخت

یک ماکارونی با کیفیت معمولاً به جای آلومینیوم از فولاد ساخته می شود. فولاد وزن بیشتری دارد، که نه تنها به دوام بیشتر دستگاه کمک می کند، بلکه به شما پایه محکم تری می دهد تا در حین پختن ماکارونی خود با آن کار کنید.

تطبیق پذیری

بر کسی پوشیده نیست که پاستا در شکل ها و اندازه های بی پایان عرضه می شود - این بخشی از لذت درست کردن آن است! می‌بینید که اکثر تولیدکنندگان ماکارونی با تیغه‌های استانداردی عرضه می‌شوند که انواع رایج پاستا مانند فتوچین، اسپاگتی و ماکارونی ورقه‌ای را برش می‌دهند. با این حال، برخی پیوست‌های اضافی را برای انواع ماکارونی تخصصی‌تر نیز شامل می‌شوند یا ارائه می‌دهند.

چگونه هر پاستاساز را آزمایش کردیم

تست کننده محصول Allrecipes سامانتا لنده اینترنت را برای یافتن بهترین تولیدکنندگان پاستا در بازار از برندهای معتبر مانند Maracato، Imperia، Phillips، KitchenAid و غیره جست و جو کرد. از هر پاستاساز برای تهیه دو شکل استاندارد ماکارونی استفاده می شد: فتوچین و اسپاگتی. در طول آزمایش، سامانتا توجه ویژه ای به عوامل زیر داشت:

سهولت استفاده: درست کردن/شکل دادن به پاستا چقدر آسان است؟ آیا باید یک سرآشپز «پیشرفته» باشید، یا این موضوع بسیار ساده است؟

قوام: ورقه های ماکارونی چقدر یکنواخت بودند؟ آیا به طور مداوم نودل ها را به خوبی برش داده/شکل می دهد؟

تطبیق پذیری: آیا می توان از آن برای ایجاد اشکال و اندازه های مختلف با پیوست استفاده کرد؟

تمیز کردن / ذخیره سازی: آیا به راحتی تمیز می شود؟ آیا به راحتی در کابینت یا انباری برای نگهداری جا می شود؟

نتایج به دست آمده است. اینها بهترین تولیدکنندگان ماکارونی برای خرید هستند، چه به دنبال تولید کننده ماکارونی برقی یا دستی باشید. کنجکاو هستید که چه چیزی باعث برش نشد؟ افکار سامانتا را در مورد دیگر تولیدکنندگان ماکارونی که آزمایش کردیم نیز خواهید یافت.

اولین مطالب آزمایشی من

این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.